2014年8月2日 星期六

歐洲 Honeymoon 遊記 - Day 3 - 布拉格城堡區

 Day 3 布拉格

尋日行完舊城區, 今日去遠少少既城堡區
我地係搭地鐵A線去到Malostranska站落, 慢慢行上去城堡區

地鐵站一條好長好長既電梯




由Malostranska站一路行去城堡區段路同舊城區有好大分別
好有一種郊區既感覺
人少左, 車少左, 仲有一重青草既氣味, 非常舒服

藍天, 白雲, 小屋, 綠草
香港無既野呢度都有齊哂, 真係好羨慕住係呢度既人

行行下經過左國防部




呢一款電車係布拉格都好出名, 但係今次我地都係鍾意自己行, 無搭到



慢慢影慢慢行大概40分鐘就行到城堡區啦
佢有兩款飛賣, 我地買左平少少個款, 因為最主要都係想入聖維特主教座堂(St. Vitus Cathedral)同埋黃金小巷睇就OK

一入到去城堡區見到既就聖維特主教座堂, 今次歐洲旅行入過咁多教堂, 呢一個一定係最靚
我唔係教徒, 但係入到去都有一種好舒服既感覺, 好似無哂壓力咁, 好正

佢下面維修緊, 影上面算





入面好大好靚



牆上面D玻璃畫好細緻, 想像唔到當年起教堂既時候係點樣整上去





教堂後面



行完教堂仲有好多時間, 我地就去左城堡區後面個花園HEA 下

花園望出去舊城區, 可以見到Chrales Bridge 同埋天文鐘



之後就去黃金小巷, 真係好.失.望.
同想像之中好好好唔同
一條巷仔, D屋細D, 有D紀念品店, 再加超多遊客
只可以講係到此一遊...哈哈...

就係咁, 遊客主要去睇相中藍色果間22號屋──作家卡夫卡的故居



呢個擺設好靚



睇完慢慢行返落去就返酒店休息啦



跟住就行左一陣商場, 其實同香港D商場差唔多, 鋪頭都係...

今日食左一個沙律好好食, 就係炸雞沙律



其實講食物, 我今次去既城市之中叫做好食既只有布拉格同巴黎
德國同奧地利D野食真係唔係好o岩香港人口味
而且布拉格消費平過其他中西北歐好多
如果有機會來呢度一定要食多D野!!

沒有留言:

張貼留言