2014年8月1日 星期五

歐洲 Honeymoon 遊記 - Day 2 - 布拉格

鏡頭一轉我地已經由德國坐巴士去到捷克既布拉格啦
我地係坐DB 既巴士, 全程4個鐘, 盛惠29EURO 一個人, 座位非常舒服

終於到左布拉格!!第一時間緊係去舊城區啦!!


布拉格舊城區同慕尼黑舊城區個感覺完全唔同
布拉格係一個不折不扣既古城
o個D乜乜式建築我完全唔識, 淨係覺得D建築好靚
呢度每一個遊客同居民個感覺都好開心好悠閒, 絕對唔會好似香港咁趕


基本上如果你住o係舊城區附近, 只需要用雙腳就可以行哂大部分布拉格既境點
行唔到既我第二日會搭車去, 下一篇再介紹

呢個唔知乜野教堂, 佢話唔比影, 但係我見其他人都影, 我都係咁易影返一張留念



天文鐘, o來到布拉格一定要睇呢一個幾百年歷史既鐘, 其實我覺得報時真係無乜特別, 但係個鐘就真係好靚!


上去天文鐘塔頂啦!



上到去, 完全覺得個trip 係值回票價, 百塔之城真係好靚好靚...


遠處見到布拉格城堡




企o係塔頂上面真係好感動, 原來個世界可以咁靚

落返來食個傳統肉桂卷先


味道OK喎~唔係太甜, 亦都幾飽肚

食多個炭燒豬脾, 我覺得好食過德國豬手


跟住繼續行去到查理大橋 (Charles Bridge)
講真係少少失望, 人係有好多, 但我唔覺得個景或者條橋好靚
不過都來左, 行過去先算啦

大橋頭


大橋望出去既景色



大橋尾



過完橋慢慢行感受下呢一個咁有味道既城市
行下行下又俾我地發現到另一個名勝 - Lennon Wall



係度又影左一陣相, 之後就去食晚飯了
其實o係歐洲食o來食去都係pizza, 扒, 意粉, 所以我都唔影咁多, 有特色既我先會影下
呢樣係個waiter介紹, 佢話係唔知乜乜traditional food, 個味就OK啦, 可以一試




其實呢餐飯都有個唔係咁好既經歷
個WAITER由我地一坐落o來, 佢一行過就不斷講gangnam style...同埋日文你好...
真係好煩...最乞人憎既係我地埋單既時候要我地俾"GOOD TIPS"!
最後我地以為係呢一邊文化俾左好似3EURO 佢, 佢一睇竟然黑我地面!
其實o係成個旅程咁多餐我地每次俾錢D餐廳都會找足錢比我地, 唔收TIPS
係呢一間要俾...唔通遊客區會係咁?

食完飯影多一陣相就返酒店啦


沒有留言:

張貼留言