2014年8月3日 星期日

歐洲 Honeymoon 遊記 - Day 6 - 巴黎

最後一日巴黎之旅啦, 之前上網SEARCH 過巴黎有個Bastille Market 好似好靚, 所以今日決定去呢一個MARKET 同埋鎖橋, 之後就要飛啦

Subway Bastille 站一出來, 今日終於有藍天啦!!



一出站對面就係個Market, 我只可以講, 非.常.失.望.!
真係一個露天街市咁, 無乜特別




呢個面包好靚, 但好似好漏


行左一陣就走, 午餐係食我最鍾意既青口



焦糖燉蛋


之後就去鎖橋, 呢度就真係好有特色, 好多遊客, 好多表演樂器既人, 所以我地都o係呢度hea 左好耐先走




唔知D鎖既年份係真定假呢?




塞納河可以遊船河, 每次有船經過, 船上既遊客都會揮手, 好有趣






之後就去機場等上機去Frankfurt 啦
總括來講, 巴黎係一個唔錯既旅遊城市, 食物好食, 景點多, 如果唔係陰天同大風既話, 一定會更好玩!!
另外, 好多人話巴黎好汙穢, 地鐵有尿味, 好多垃圾, 但我今次搭過好多次地鐵, 又唔係傳聞咁惡劣喎, 如果你地來, 希望你地都會ENJOY 呢個地方啦

沒有留言:

張貼留言